Voor de thuisblijvers

27 oktober 2013

image

Op 6 november beginnen we aan onze trip naar Argentinië. Hier zullen jullie af en toe een reisverhaal zien verschijnen over onze 'avonturen in Patagonië'. Onze lijstjes zijn bijna afgewerkt:

-rugzak en fotomateriaal 'check'

-extra kleren (jassen, fleecen, sportieve kledij) 'check'

-hotel, reisplanning en activiteiten 'check'

-reisgidsen en kaarten 'check'

-paspoort en rijbewijs 'check'

-inpakken'almost check'

-werk en planning op orde stellen 'almost check'

Zo, veel leesgenot en het volgende verhaal zullen jullie kunnen vernemen binnen een grote week op onze reisbestemming.

liefs, Ellen en Dimitri x

1. Mimi:
    28 oktober 2013
    Wie moet thuisblijven en wie mag mee……kus mam
  2. Sam van Rooy:
    28 oktober 2013
    Dit doet mij spontaan denken aan deze briljante sketch van Bart Cannaerts, kijken vanaf 3:10: http://www.youtube.com/watch?v=NThMyXA0g4I Haha :-) Veel plezier, schattigaards! :-)
  3. Papa:
    28 oktober 2013
    DE REIS of een van jullie toekomstige wereldreizen, succes, paps
  4. Walter Maes:
    29 oktober 2013
    Lieve Ellen en Dimitri we wensen jullie een fantastische reis. We kijken nu al uit naar jullie reisverhalen. Vooral de batterijen goed opladen, en GENIETEN. X
  5. Lidija en Steve:
    30 oktober 2013
    Reken ons bij de trouwe volgers :)
    Benieuwd naar jullie verhalen en foto's, en vooral... "we hopen dat jullie een prachtige reis beleven!". Liefs, Lidija en Steve
  6. Ellen:
    30 oktober 2013
    Papa, Walter&Nicole, Lidija en Steve, dank voor de lieve berichtjes. Kus Ellen en Dimitri x
  7. Vava:
    30 oktober 2013
    We genoten reeds van de berichtjes over de voorbereiding.
    Kijken nu uit naar de reeks "Dimitri & Ellen in Argentinië".
    Spannend, plezierig, ontroerend maar vooral "samen". Geniet ervan en bedankt op voorhand om ons mee te laten genieten.
    Wij zullen jullie op de hoogte houden van het reilen en zeilen in Brasschaat en de Kempen. We zullen tevens de berichtjes van Knuffel trouw doorknuffelen. xxxx
  8. Ellen:
    1 november 2013
    Mama en papa, dank voor het lieve berichtje <3
  9. Hilde:
    5 november 2013
    Ellentje en Dimitri, geniet ervan!
    Leuk dat we kunnen volgen, zal zeker de moeite zijn :-)
    Hilde & Co. X
  10. Mimi:
    6 november 2013
    Lieve Ellen en Dimitri, vandaag is het eindelijk zover, jullie vertrekken op reis, jullie droomreis naar Argentinië!
    Hier in Tenerife zijn we wat dichter bij jullie...als jullie deze nacht overvliegen zijn wij waarschijnlijk aan het slapen maar…..er is er eentje aan ons vensterraam die jullie een fantastische reis zal toewuiven! ;-)
    Zorg goed voor mekaar, dikke knuffels, mapa
  11. Ellen:
    Thx Hildeke en mapa Samyn xxx
  12. Papa:
    Veel succes, dikke zoen
  13. Antje:
    6 november 2013
    Happy landing in Buenos Aires!!!
  14. Davy, Sophie, Lander en Seppe:
    6 november 2013
    Het is zover! Heel veel reisgenot.
    Xxx
  15. Vava:
    7 november 2013
    Geland, mooi op tijd. Eerste stappen op de Argentijnse grond..
    Ahora comienza la gran aventura. Disfrute y disfrutemos por favor...
  16. Papa:
    7 november 2013