Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
243

Over ons

Overtuigde Vlaming - Levensgenieter - houdt ervan om te reizen, culinair geïnspireerd te worden, te genieten van godendrank(en) (Wijn - streekbieren) samen met echtgenoot Dimitri.

Over onze reis

2016

****

2013

Bovenaan op ons reisverlanglijstje staat Argentinië. Van 6 november tot 7 december kunnen we genieten van Tango in Buenos Aires, een kijkje nemen op het einde van de wereld in Ushuaia, genieten van gletsjerpracht in El Calafate, eventjes de grens met Chili oversteken, Orka's en zeeleeuwen spotten in Peninsula Valdés , het zeven-merengebied verkennen (Bariloche - Villa la Angostura - San Martin de los Andes), gaan kuieren op het strand van Mar del Plata om te eindigen met een bezoekje aan de voetbalclub van 'Villa Flandria' Lujan. Op culinair vlak gaan we genieten van Empanadas, smullen van een authentieke Parrilla, de grootste Argentijnse steak proberen op te krijgen, als toetje Dulche de leche bestellen met daarbij een cerveza Quilmes of een Argentijnse wijn.

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

Andorra, Argentinië, Canada, Chili, Duitsland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Ierland, IJsland, Italië, Jersey, Luxemburg, Mauritius, Montserrat, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.